Tryksager

Tryksager er mange ting. Der kan være tale om store produktkataloger eller små husstandsomdelte flyers. Måske er det en bred palette af forskellige typer, hvad enten det er, kan In Mente design være behjælpelige. Tryksager har også forskellig effekt alt afhængig af målgruppe og produkt.

Hos In Mente design er der stor fokus på ensartethed og sammenhæng mellem tryksagernes udtryk samt virksomheden profil. Der skal være genkendelighed og budskabet skal stå tydeligt frem, så det ikke drukner i mængden af grafiske detaljer.

Eksempler på tryksager: bøger, magasiner, brochurer, årsberetninger, kataloger, nyhedsbreve, foldere, pjecer, plakater mm. Og når filerne er lavet, er det også muligt at bruge dem på websitet, fx. i et pdf-modul.

 

Ønskebarn

Ønskebarn

Bog: Projekt Ønskebarn
- se pdf: udsnit af bogen

Slotte-herregaarde

Slotte-herregaarde

Forskellige tryksager samt tekst/kommunikation, herunder bl.a. turistfolder, annoncer, nyhedsbreve, medlemsbreve m.m.
- se pdf: turistfolder
- se pdf: invitation

BioM

BioM

2 A5 produktbrochurer
- se pdf: BioMasse 
- se pdf: Energipil

Hasselgren

Hasselgren

Forskellige tryksager, bl.a. kataloger, annoncer, plakater og postkort.
- se pdf: vinterkatalog
- se pdf: postkort 

Brochurer & foldere

Der er mange forskellige måder at præsentere virksomhedens produkter / ydelser på. En brochure eller en folderkan være en god platform, som kan bruges til omdeling, direct marketing, på messer, salgmøder og mange andre tiltag.

Ved udarbejdelse af virksomhedens nye brochure / folder er det vigtigt, at holde fokus på hvorledes budskabet kommunikeres. Det skal gøres enkelt og knivskarpt, så det ikke drukner i mængden. Det er også vigtigt at bevare en grafisk genkendelighed fra de øvrige markedsføringstiltag. Den grafiske profil / identitet for virksomheden skal gennemsyre alle aspekter af markedsføring, hvadenten det er den nye brochure / folder man står med i hånden eller om man ser en annonce i avisen, et visitkort eller besøger hjemmesiden, skal der være genkendelighed.

Hvorfor genkendelighed?
Genkendelighed i alle markedsføringtiltag er så utrolig vigtig, fordi det skaber tillid. Jo mere genkendelig den visueller identitet er, jo mere tryg er kunderne ved at handle med virksomheden, fordi kunde føler, de kender virksomheden.

Agro Businesspark

Agro Businesspark

Innovationskonkurrence
- se pdf

AniMan

AniMan

Produktfolder
- se pdf

TanjaGudiksen

TanjaGudiksen

Forskellige tryksager bl.a. annoncer og profilbrochure
- se pdf: profilbrochure, 3-fløjet med åbning midt på.

Rosgaard A/S

Rosgaard A/S

Forskellige tryksager, bl.a. folder, annoncer, messemateriale, messedisplay, powerpoint m.m.
- folder - se pdf

Annoncer

Vælger jeres virksomhed at annoncerer, er det vigtigt at være meget konkret i budskab og design. Annoncer må ikke være for massive, da læserne typisk kun kaster et blik hen over siden. Fanger annoncen ikke blikket, fordi den er for anonym eller for kompakt, er penge spildt. Derfor er det vigtigt at skære ind til benet og lavet et grafisk design, der vækker opmærksomhed.

 

Intern kommunikation

Produkt- og/eller kundepræsentationer samt forskellige templates i PowerPoint og Word er ikke uden betydning, når jeres virksomhed kommunikerer med kunderne.

Identitet og genkendelighed er vigtig og det betaler sig ofte, at få lavet et par gode templates, som bruges til alt. Derved sparer I tid hver gang et dokument/præsentation skal laves og I sikre, at den grafiske linie og identiteten er i orden.

Truust Camping

Truust Camping

Annoncer til forskellige medier
- se pdf: online annoncer
- se pdf: camping dk-annonce

Slotte-herregaarde

Slotte-herregaarde

Forskellige annoncer
- se pdf

CableCon

CableCon

Annonce til messekatalog
- se pdf

BE Installation

BE Installation

Serie af annoncer
- se pdf